Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å bli en av damene, som tar på og koser med gravidmagen sin. Men det ble jeg visst. Nå koser jeg med magen hvert øyeblikk jeg kan Har bare en liten kul enda men. Jeg elsker å være gravid! Og jeg elsker å se den lille kulen på mage vokse <3
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Jeg satt også å strøk på magen uten å tenke over det, blir jo spesielt med et eget, lite menneske inni der, veldig hyggelig del av graviditeten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå