Gå til innhold

Nå kommer Buffalo skoene tilbake :p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, hadde akkuratt makan med de på bildet, bare i sort!!

Og mange andre platå sko !! Hehe, men blir ikke å kjøpe de igjen nei!!

Skrevet

Grøss!

Hadde noen Buffalo skate sko, faktisk gode å gå i, men harry!!!

Kommer ikke til å kjøpe de igjen, og hvertfall ikke de høye.

Skrevet

Nei, fysj og fysj... hehe

Husker mine godt, ja ;)

Skrevet

Hehehe... Helt genialt! Husker jeg var helt knust da mine gikk i søpla ;) De var gode å gå i, men jeg kommer nok ikke til å skaffe meg et par nye uansett hvor mye "inn" de blir igjen!

Skrevet

jeg har de svarte mine i god stand. hadde de superhøye og i god stand men den forbanna eksen min har kastet de

Skrevet

Aldri igjen, men for en nostalgi!

De kjennetegner en helt vill epoke i livet mitt, hehe.

Jeg hadde 7 par :-P

Skrevet

Hehe, jeg hadde et par med sorte heler og lilla "slangeskinnsmønster" sånn ellers. Huff...

Skrevet

jeg hadde endel ssvarte, et par hvite, et par lyseblå. jeg vlle være som de i spicegirls. var vel 7-9 år ca jeg da. jaja... ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Å som jeg ønsket meg sånne! Men mamma mente de var blodharry så det fikk jeg bare ikke.. Noe som egentlig er like greit ;)

Skrevet

Fant et par buffalo-sko på Fretex for 6-7 år siden. Har brukt dem siden :]

Gir meg blaffen i hvor blodharry andre synes det er, de skal sitte på mine føtter så hva andre måtte mene veier ikke så tungt...

Tør forresten vedde på at om 5-6 år er dagens mote like "harry" som det dere synes buffalo's er nå :)

Skrevet

Haha, så Kaia Huuse(hun artisten som er sammen med Jan Eggum) med Buffalosko i sommer, trodde hun var helt bortreist! (og så viser det seg at hun bare er veldig "trendy") Ja ja, så feil kan man ta.

Hadde min andel av Buffalo jeg også, men de tar jeg nok neppe frem igjen. Selv ikke B-gjengen gutta i Oslo bruker de nå lengre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...