Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Vi har 2 barn nå. En på 2 år og en på 5 uker. Jeg har alltid sett for meg og ønsket meg mange barn. Men etter nummer to kom til verden har samboer blitt fast bestemt på at han IKKE vil ha flere barn... Noen andre her som har ønsket flere barn, men at andre parten ikke ønsker i det hele tatt? Og hva har dere blitt enige om / endt opp med?? Jeg blir så trist av å tenke på at jeg nok aldri kommer til å være gravid igjen, aldri kjenne spark, aldri føde igjen, og aldri ha en liten baby igjen.. Hvordan skal jeg kare å nyte baby tiden nok, viss dette er mitt siste barn? Vi er 22 og 28 år.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Ta det med ro. Dere er unge, og han kan ombestemme seg mange ganger enda. Klart det er et tungt ansvar og mye arbeid med to små så tett. Så jeg synes du skal vente med å gi opp.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Var han klar over at du ville ha mange barn når dere ble sammen? Hvis han gjorde det og ville starte en familie med deg allikavel, for så å ombestemme seg og si bare 2 barn.! Da hadde jeg følt meg lurt. Og det hadde jeg latt han få vite. Jeg har lyst på mange barn, og det fikk mannen min vite med en gang. Hadde han nå kommet etter 5 år og 3 barn at han hadde ombestemt seg, så hadde jeg blitt kjempe lei meg og kjempe sint. Siden han visste dette var en del av min "drøm". Men han er jo enda med på å få 2 til, så jeg er jo ikke i dine sko der. Men skjønner deg absolutt når du tenker som du gjør.. Men dere har jo akkurat fått en liten en, og han kanskje følte det ble mye nå..Men bare vent til ting blir normale igjen, og barna har en fast og god rutine. Så skal du se han går med på en til;) En angrer ikke på barna en får - bare på de man ikke fikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå