Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Holder det med å drikke sånn protein shake el hva det nå er?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Ja, hvis du vil ha 10 på igjen etterpå.. Er det en kjole du skal inn i?
3 nøtter til Askepott Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Du går ikke opp igjen selv om du drikker sånn proteinshake Det er bare ikke å overspise etter du har gått ned de 5 kiloene.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Vil inn i de gammle buksene mine. Slutta å røyke for 1 år siden, samtidig som jeg hadde en operasjon som gjorde at jeg ikke kune være så aktiv i 3 måneder.. Ble noen kg ekstra av det. HI
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Det vanskeligste og mest effektive er vel i ta en opprydning i kjøkkenskapet. Fjern unødvendige fristelser. Planlegg ukas menyer slik at dere får næringsrik og sunn middag som det går raskt å lage etter jobben. Legg inn mosjon der du har mulighet. Parker lengst unna jobben/butikken/barnehagen, ta trappen, gå kveldstur med venninna/hunden/naboen. Å spise en ekstra osteskive mens man smører matpakkene om morningen blir noen kilo iløpet av et år. Bestem deg for bare å spise når du sitter. Da unngår man å mumse i seg mens man har tankene andre steder og egentlig ikke registrer at man har spist. Drikk vann/svart kaffe/te uten sukker. Kutt ut juice/brus, drikk evt lettere melk. Da burde kiloene forsvinne gradvis av seg selv og holde seg vekk over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå