Gå til innhold

Da har jeg pakket klart!!!


Beibifot er blitt Storebror

Anbefalte innlegg

Etter mye mas fra samboeren min, så står den 98% klar. Har 33 dager igjen, men fikk det over meg i går.

Da jeg har en styrtfødsel bak meg, så er oddsen for at det skjer igjen ganske stor.

Og skulle vannet gå, eller rier som kommer snikende å jeg er hjemme alene (i en hverdag å samboer er på jobb) tror jeg at jeg må ringe sykebil. Har 35min kjøring til sykehuset... samme avstand for samboer å komme hjem for å hente meg. Fikk litt små noia i går nå tanken slo meg.

Så nå er det vel bare å lene seg tilbake å vente på den store dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk endelig somla meg til å pakke i dag jeg og. 17 dager til termin her. Mangler bare litt toalettsaker som jeg får slenge neddi i siste liten:) Nå kan han bare komme!!! NÅ!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 8 dager igjen, og har fortsatt ikke pakket :P har hatt det på dagsplanen i flere uker nå, men d har hele tiden blitt skjøvet til side :P må vell ta meg sammen og faktisk gjøre det imorgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pakket:) Men er litt usikker på hva jeg har pakket.. er så svimete for tiden:)

Er det noe jeg absolutt bør ha med meg??

12 dager igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra sist var jeg veldig glad jeg hadde med brystvortesalve..lanolinsalve. Og selvfølgelig kamera, mobillader og komfortable klær. Om

Du ikke bor langt unna sykehuset kan du vel kanskje få bringt ting du måtte ha glemt etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 dager igjen her og baggen er så og si klar. Hjelp jeg gruer meg!!!! Gleder meg selvfølgelig til å se henne men å gå fra tre i familien til fire det blir skummelt. Jeg har jo vært gjennom en fødsel tidligere men da visste jeg ikke hva som ventet meg. Jaja det går nok bra denne gangen også, men hun trenger ikke å komme så mye før tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MYKT Dopapir!!! Leste ett tips tidligere om å bruke intim våtserviett... prøver den og. Lipsyl :o)

Ellers alt det vanlige. Sist pakka jeg baggen 3 dager før fødsel,2dager før termin å det var jeg glad for. Fra vannet gikk uten forvarsel til ungen var ute tok det 3,5t. Og vi har 35min kjøring til sykehuset. Å med en 3åring i hus som må droppes av på veien, rekker jeg ikke å røske med meg alt jeg skulle trengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...