Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Hei damer! Vi venter en liten gutt, så nå kan vi for alvor begynne å tenke på navn ) Men jeg er så i tvil! Har ei jente fra før, hun har et litt langt og tungt dobbelt navn. Har initialene M og C. Jeg har litt lyst til å samme initial på første navn, altså M. Men ser at det kan bli litt vanskelig... Helst et dobbelt navn, men ikke så "tungt" Navnet må lett kunne brukes på engelsk. Og jeg ønsker ikke navn med kristen/bibelsk betydning. Kan dere hjelpe meg/oss? ) Takker så veldig mye
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Guttenavn på M er da ikke vanskelig, tror det er den bokstaven det er flest fine navn på:-) Både Martin og Magnus kom høyt opp på vår liste, Magnus ble utelukket pga et av nabobarna som er født like før heter det og Martin passet ikke til babyen vår når han kom...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Hm, nei jeg synes at M er en litt vanskelig bokstav. Men det er ikke et must at det begynner på M, mer ett ønske... Hadde så mange fine jentenavn klar, hehe HI
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Milo og Martin syns jeg er fine navn på M. Andre navn på M er : Mikkel Magnus Mikhael Max Men får vi en gutt, skal han hete Noel eller Ivo
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Noel er veldig fint ) Magnus også! Mikkel liker jeg ikke og de andre forbinder jeg med to mennesker jeg vil slippe å tenke på Men tusen takk for innspill! ) HI
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #6 Skrevet 24. august 2011 magne malcholm manuel marc/marco martin martinius max/maxmillian melvin michael mikael milan mogens mohammed morgan Kikk over slektstreet og se om det er noen stilige navn til inspirasjon, gutten har 2 bestefedre, 8 tippoldefedre osv så er muligens noe der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå