Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Har i bunn og grunn alltid stemt et annet parti, men i år får Høyre min stemme da jeg synes de har den beste skole og helsepolitikken i min kommune, og det er på tide og få ut nytt krutt!:-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Er litt usikker, men mulig jeg skal stemme på Miljøpartiet de Grønne eller Høyere på kommunevalget. Jeg bor i Oslo, så det kommer vel an på hva som er best til din kommune
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Høyre. Jeg er også desverre redd for at Breivik har hjulpet Arbeiderpartiet godt på vei i valgkampen også. Jeg tror at de kommer til å få ganske mange sympatistemmer. Snakk om lite intelligent person... Gjorde noe så utrolig grusomt for å forsøke å få makta vekk fra Arbeiderpartiet, men ender isteden opp med å forsterke Arbeiderpartiets posisjon i den norske politikken. Dette irriterer meg noe grenseløst. Mr. Perfect
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #8 Skrevet 24. august 2011 Har allerede stemt Venstre. Bor i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #10 Skrevet 24. august 2011 Tanken har slått meg. Hva om Breivik faktisk er så intelligent at det er å gi Arbeiderpartiet mer makt som hele tiden har vært meningen.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #11 Skrevet 24. august 2011 AP får min stemme. Slik som alltid.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #14 Skrevet 24. august 2011 Jeg stemmer stort sett alltid Høyre. De gjør ihvertfall en meget god jobb i vår kommune, og føler i tillegg at de samarbeider godt med de andre partiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå