Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Lurer på hvor lenge dere venter/ventet med å løfte tyngre enn babyen? Vet det står ca 6 uker, men synes det er utrolig vanskelig å la være. Glemmer meg bort støtt og stadig, men det eneste 'tunge' jeg har løftet er toåringen. Glemte meg helt bort i går da han gråt og løftet han rett opp. Er 13 kg. Burde man kanskje ta det litt gradvis? Og evt når kan man starte med tyngre enn 4-5 kg, som babyen min max blir på disse ukene? Er det andre ting dere har 'syndet' mot?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Veldig lurt å drøye så lenge som mulig, men jeg er ikke den beste å spørre. Hadde baby under 2 kg - og det var i overkant av det jeg klarte å bære....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Jeg ventet vel en liten uke tenker jeg. Prøvde å la være, men hadde jo en unge på nesten 2 år også som skulle oppi og ut av sprinkelsenga osv. Prøvde å gjøre det sånn at jeg stelte storesøster på gulvet istedenfor på stellebordet osv så det ikke ble mer løfting enn nødvendig, men noe ble det. Mannen min var tilbake på jobb 4 dager etter snittet, og vi hadde da fire barn, så det var ikke så veldig aktuelt å ligge på sofaen som en dronning
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Jeg var alenemor da nr 2 kom med ks..Måtte løfte en del, både babyen, hun på 2år og matvarer osv... til meg så revnet litt av såret opp igjen... Var bare å dra på sykehuset å få det tapet da, så var ikke noe stort og dramatisk..men fint lite pent å se på ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå