Gå til innhold

city cross vs classic sport

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet forskjellen? Er det stor forskjell i størrelse? Citybagen er jo den samme uansett.

Jeg syns edge duo blir litt for stor. Men hvordan er city crossen å trille med på lengre turer på gruss og asfalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har city cross, og er superfornøyd med den. Det er en lett vogn som er god å kjøre i terrenget, samtidig som den er like stabil å kjøre som edge duo.

Synes de som er større blir alt for store for en liten baby på 6-7 mnd, når du begyner å bruke sportsdelen. Min på 8 mnd sitter veldig godt i den, og kan lett se for meg at den passer hele vognperioden.

Har en venninde som har edge duo, og hun har måttet kjøpe reisetrille til sin på ett år, fordi sportsdelen ble for stor. Og da er litt av poenget borte synes jeg. Er bedre at vogna passer når du faktisk trenger den, enn at du på død og liv skal ha en vogn som er stor nok til å romme en fireåring...

Skrevet

Tusen takk :) Ja, har lest at mange bytter ut f.eks edge duo når de skal begynne å bruke sportsdelen. Og det er jo den delen man bruker lengst. + at vogna koster jo en del også.

Tror nok det blir en city cross på oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...