Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Han tok opp igjen kontakten.. spurte om jeg ville bli med på tur.. jeg svarte ikke direkte.. Så pratet vi enda mer og han spurte litt om hva som har skjedd siden det ble slutt mellom oss.. Han ga aldri en grunn til at det var slutt, han bare omgjorde det på facebook.. Men vi kom innom det om vi hadde hatt kjærester etter det ble slutt.. og ja, det har jeg.. Og det sa jeg og.. Da ville han plutselig spare meg før de lange turene hjem til han... er 3 timer til han, hver vei.... Så da sa han at det ikke kunne gå, men uansett ville han før i uka ha meg med på tur og sa at det ikke hadde vært noe problemer før å være sammen igjen... Men han ville jeg skulle komme til han slik at vi fikk pratet sammen.. siden han skyldte meg det.. Skjønner meg ikke på mannfolk jeg... Nå hadde ikke jeg innstilt meg på noe forhold med han, så det går greit før meg Men skjønner ikke
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Han var nok ikke forberedt på at du hadde kost deg med andre gutter etter at det ble slutt mellom dere. Hvor gammel er denne eksen? Virker som om han tenker at han kunne ha andre damer etter dere gjorde det slutt, mens du måtte ligge hjemme og ha kjærlighetssorg.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Vi var sammen før snart 2 år siden.. Han er 24.. hehe, høres jo nesten slikt ut... Hi
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Hvorfor mener han at du nå etter 2 år skal bruke 6 timer i reise for å få en forklaring? Jeg hadde bare sagt nei.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Er rimelig sikker på at jeg ikke reiser og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå