Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Noen som har fått behandling mot bekkenplager som virker? Hva slags behandling fikk dere, og i hvilke uke og hvor lenge? Har termin om en uke og dersom dette vedvarer etter fødsel vil jeg ikke være i stand til å ta meg av babyen. Da må jeg til behandling. Men min forfatning er så dårlig at bare det å komme meg til en behandler vil være en stor belastning, så da må jeg være helt sikker på at det faktisk virker...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Jeg var på føden og fikk akupunktur annenhver dag fra ca uke 16 i alle svangerskap (3) og i tillegg var jeg på sykehuset i varmebasseng på svømming 2 ganger i uka. Det lindret litt og jorde smertene litt mer levelig for en liten stund . ( man får brukt muskler uten belastning) . Bekkenløsninga har gitt seg ca 1-2 mnd etter fødsel. Nå er jeg gravid igjen og kan med tristhet konsatere at den har dukket opp igjen, allerede - er 6 uker på vei, så det blir nok en telefon til føden for akupunktur , og henvisning til basseng når jeg er til legen neste uke !! Ellers brukte jeg pute om natta, mellom bena og la en søppelsekk under lakenet, slik at jeg glei rundt når jeg skulle snu meg ! Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå