Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Datteren min klager over at hun har vondt i beina. Hun er fire år. Hun har klaget over vondt i bena hele sommeren. Hun sier det er hele beina som gjør vondt og at det er vondt både når hun står og går og når hun sitter i ro. Noen dager virker det som om det er verre enn andre, men det er nesten daglig klaging på dette. Til å begynne med trodde vi at det var en unnskyldning for å slippe å gå så mye, men nå har hun sagt dette så lenge. Jeg tenkte det kunne være voksesmerter.Hun har strekt seg noen cm i sommer så det kan jo være det. Ville dere sjekket det hos en lege, eller regnet med at det er en kombinasjon mellom voksesmerter og unnasluntring?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Beste lindring er et veldig varmt bad. Prøv det og se om det blir bedre da. Hadde mye voksesmerter som barn og var stadig i kramper (i beina), spesielt ille om natta. Ble da badet i svært varmt vann og det gjorde at det "slapp". Jeg er ikke lang, men tydeligvis var hver cm smertefull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå