Lene~mor til tre Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Hvor er alle sammen ? dere har ikke forsvunnet helt herfra håper jeg.... Jeg er blit mamma til ei lita jente, hun er en uke gammel idag =)
Jojo x3 Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Gratulerer! Har tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk. Kos deg masse! Er nesten ikke liv her inn lenger, men jeg er nå mest innom småtroll 0-1år så vi "ses" vel der av og til fra nå av:-)
Lene~mor til tre Skrevet 4. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2011 Takk =) Nei her er det ikke mye liv lenger, fortsetter det sånn så tar dem vel bort det forumet her Ja vi ses vel der inne jojo x3 =)
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Jeg sluttet å være her inne når jeg begynte i full jobb tidlig i vår. Hadde ikke tid til å sitte foran pcen lenger. Men etter 5 mnd i arbeid har jeg fått nerve i klem eller karpal tunnel syndrom og skal operere i begge hendene. Så da er jeg igjen hjemme hele dagene og har litt tid innimellom til å kikke på dib. Tenker av og til på dere alle sammen da og lurer på hvordan det går med alle =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå