Gå til innhold

Hvor ofte bruker dere truseinnlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør fordi jeg bruker det konstant selv, og tror ikke det er vanlig.

Skulle helst sluppet og bruke det.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det aldri. Burde vel igrunn bruke det dagene rett før mensen. Har ikke mye utflod da.

Skrevet

Nå som jeg er gravid så må jeg bruke det hver dag. Før jeg ble gravid brukte jeg det rett før mensen kom. Skjønner at du helst vil slippe og bruke det... Kan du ikke høre med legen din om det er noe som kan gjøres, med tanke på PH verdien i underlivet osv... Kanskje det hjelper?!?

Skrevet

Når jeg har mensen. Har spiral og blør minimalt, så det holder med truseinnlegg da. Så totalt 3-5 dager i måneden da. Burde muligens brukt det oftere, har jo litt utflod jeg også, men synes det er klamt og ekkelt. Da bytter jeg heller truse en ekstra gang i løpet av dagen.

Skrevet

Jeg har hvert hos legen. Jeg fikk beskjed om og gå på en ukes kur med canesten. Hjalp litt, men kom bare tilbake. :( Sliter mye med sopp. Har gjort det lenge. Og det blir jo ikk akkurat bedre av at jeg går med innlegg hele tida. Men hvis ikke jeg gjør det, må jeg bytte truse flere ganger om dagen. :( ond sirkel dette...

Hi

Skrevet

Nå når jeg er gravid bruker jeg det hver dag, ellers brukte jeg det aldri.

Skrevet

Jeg bruker det hver dag når jeg er gravid, for det er så mye utflod at det er like menger som menstruasjon til vanlig. men ellers bruker jeg det sjelden, fordi om jeg skulle brukt det hver dag. Det er vel normalt å ha utflod hver dag til vanlig eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...