Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Når trener dere? På ettermiddag, tar dere ungene med? Eller før/rett etter jobb? Eller har dere barnevakt? Vi er på det seneste hjemme 1630, slitne begge to.. Også er det middag, barnetv og senga. Synes dere det blir for sent å ta med ungene på trening etter barnetv? Mitt barn er bare 2,5.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Jeg får ikke til å trene andre steder enn hjemme. Spent på svarene du får egentlig. Har også en 2.5 åring og vår hverdag er lik deres. Idag sovnet han kvart over seks i armkroken, så det funker ikke å dra på trening da. Etter han har lagt seg så tar jeg noen øvelser hjemme. Jeg går tur med hunden og vogn om morgenen. Og vi er aktive i helga. Det får holde.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Har en jobb som gir oss fri timer i uka, i arbeidstiden, for å trene. Så jeg trener to timer i uka i arbeidstiden.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Jeg jobber kun 50 % så får trent før jeg begynner på jobb
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Kunne aldri tenkt meg dra med barnet mitt på trening for å sitte i barnepass etter full dag i bhg. Om en jobber fulltid er barna jammen nok hjemmefra så da syns jeg at en bør satse på hjemmetrening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå