Gå til innhold

Jaaa, noen damer her som tenker å skaffe seg nye iPhone 5 da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når den kommer..? Jeg vurderer det sterkt, bare for å gjøre gubben litt sjalu siden han "nettopp" kjøpte iPhone 4!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr meg fint lite om hva telefoner heter. Det viktigste for meg er at jeg kan ringe med den.

Kommer det en ny mobilmodell så er det ikke slik jeg må ha den i det hele tatt.

Jeg har jo ikke hatt forrige modell.

Og den iPhonen er vel noe alle har. Så kjedelig å være like alle andre tenker jeg.

Skrevet

Jeg har iphone 3Gs og har ikke lyst å oppgradere, har hatt denne i over 1 år nå og er fortsatt fornøyd.. Jeg bruker denne til den er oppbrukt :)

Skrevet

Nei, begynner å bli lei hele Iphonemaset. Er jo mange andre gode (og bedre) mobiler der ute..

Skrevet

Nope. Men jeg skal kjøpe iPhone 4 når iPhone 5 kommer;)

Skrevet

Om 1 mnds tid kommer visstnok en billigutgave av iPhone, med bare 8GB minne på. Vurderer å kjøpe den :)

Skrevet

jeg hadde 3gs som ble stjålet i sommer. I påvente av Iphone 5 har jeg brukt en gammel nokia som jeg ikke kan gjøre annet enn å ringe og å sende sms med. I begynnelsen var det helt jævlig, jeg hadde nesten abstinenser og savnet iphonen, men nå er det i grunnen helt greit, så jeg vet ikke lenger om det er noe vits i å kjøpe iphone 5...

Skrevet

JA,den skal jeg ha:-D

Skrevet

Nope... Jeg skal kjøpe meg Samsung Galaxy S 2! Myyyyye bedre:)

Skrevet

Nei, har netopp kjøpt meg Samsung Galaxy s 2 og jeg elsker den.

Skrevet

Ja, tenker jeg må ha den etter hvert. :) Kommer ikke til å stille meg først i køen, da, det er kanskje greit å vente litt til jeg er ferdig med ammetåke osv. så jeg ikke mister den. :P Har iPhone4 fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...