Gå til innhold

Hvordan er formen deres da?


Sol + spire

Anbefalte innlegg

Føler dere at dere er gravide eller merker dere ingenting? Her har jeg vært sikker på at jeg har vært gravid helt til jeg tok testen i dag og fikk det bekreftet. Jeg er 3 gangs og har vel begynt å lært litt hvordan det kjennes ut.

 

Hos meg er det:

 

- stikninger nederst i magen

- ikke ømme pupper, men de føles litt tyngre

- Utrolig trett og føler at hjertet springer i vei til tider.

- Blir fort sliten

- Ikke spesielt matlyst, men er sulten. Heldigvis ikke kvalm bare litt uvel. (Sånn hadde jeg de forrige gangene også, så kanskje jente igjen? :D)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ømme brystvorter, oppblåst i magen og er ille trøtt og sliten. Gjeeesp. Kan bli litt svimmel hvis jeg reiser meg opp fort. Tar dere folat, vitaminer og omega3? Viktig det nå jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, det er normalt å være oppblåst. Jeg er veldig oppblåst selv..litt uvel, sliten og trøtt, så kan jeg kjenne litt i bekken allerede :/ Håper det bare er noe anna..det er i grunn litt tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slik jeg også. Er så oppblåst. Ser nesten gravid ut slik magen blåser seg opp. Blir greit når det blir erstattet med skikkelig gravidmage. Har også allerede et veldig trøblete bekken. Ja, allerede... Var veldig plaget forrige svangerskap og har kjent litt til det siden sist. Nå er det betraktelig mye verre. Fikk ikke henvisning til fysio når jeg var til legen. begynner virkelig å trenge det nå kjenner jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kjempekvalm 24/7, men har heldigvis ikke kastet opp enda. Kjent litt stikninger nederst i magen og i høyre lysk. Ellers er vel ikke mye forandret.. Mye trett og sliten, men har akkurat begynt i ny jobb.

 

Syns tiden går så sakte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett snurten til kvalmen. Og nå har jeg ikke ømme pupper lenger, de er bare blitt store. Jeg er fremdeles sliten og trøtt. I tillegg til dette har jeg klart å få betennelse i visdomstanna som gjør skrekkelig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom torsdag, men trodde jeg ble kvalm pga jeg ikke fikk spist frokost. Vel, der tok jeg feil, var en liten leieboer i magen som står for kvalmen ;) Huff, betennelse i visdomstanna er ikke godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer:

 

- stikker i magen - den ene siden.

- ømme og tunge pupper

- ekstra trøtt på kvelden

 

- litt kvalm

-litt sur

 

Og veldig glad for at jeg er gravid igjen :)

Men synes det er skumlere enn sist svangerskap, er så redd for at det ikke skal gå bra.

 

Foreløpig termin: 8.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt murringer nederst i magen de siste dagene og er mer trøtt enn vanlig. Litt opp og ned i humøret ellers ikke noe. Men er enda tidlig for min del. Foreløpig termin 13.5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg veldig spent på hvordan dette svangerskapet skal gå..har hatt veldige smerter i bekkenområdet i kveld :-/ hadde kraftig bekkenløsning med min første, og fikk det også forrige gang (da jeg hadde en dødfødsel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...