Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Jeg har fått en dagsats på 562 kroner (veldig lite synes jeg) og på jobben har jeg trukket 36% skatt. Noen som vet hvor mye jeg får utbetalt da?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Har du ikke tabelltrekk? Høres ut som mye i skatteprosent når du kun tjener litt over 12 000 kr i mnd. Siden det er dette du har fått i foreldrepenger er det det samme du har i lønn nå. Kan du ikke bare sjekke lønnslippen din og se hva du betaler i skatt nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå