Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Ser i skapet til sønnen min på 11 og der er det masse Cubus klær. Lurer nå på å ha mindre klær og kjøpe litt andre merker som koster litt mer. Hva gjør dere som har barn i den alderen?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Her er det H&M, Cubus og Lindex klær, ser ikke poenget med å kjøpe noe som er dyrere i den alderen ungene er i (9-13 år) da de fortsatt er mye ute å farter og tøyser, bukser revnes av spikere ol, bedre med mye av det litt billigere da, enn dyre merkeklær Og ungene maser ikke om dyre klær heller, så kommer ikke til å ta opp denne "debatten" før de eventuelt spør om merkeklær.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Jeg liker ikke så godt Cubus, Lindex og Kappahl klær. Kjøper noe basisklær på H&M. Men alt av stygge merker/figurer på gensrer holder jeg meg unna. Kjøper mye på Benetton. De har en klassisk stil. Jeg synst at det finnes mye flott til gutter på sportsbutikker også. Men holder meg unna joggebukser til hverdags da:) Jeg investerer i kvalitet når det kommer til yttertøy og sko. Jeg er veldig fornøyd med Helly Hansen og Troll. Men føler ikke behov for å kjøpe så veldig mye dyrere klær. Så litt dyrt og heller færre plagg. Mine gutter har 7 gensrer, 7 bukser og ca.14-17 t-skjorter. Og da er finstasen til selskap regnet med. Trenger ikke mer:) Joda, mye blir slitt og ødelagt, men føler de vokser like fort ut av klærne. Kjøper heller en bukse til 400kr enn to til 200kr av dårligere kvalitet. Nå er det ikke alltid slik at dyrest er best, men som regel er det jo slik - iallefall utenom tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå