Gå til innhold

Hvor lang tid fra slimproppen gikk til riene startet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan så den ut? Detaljer, takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg var det en hard "klump" med slim som var tydelig blodblandet. Den gikk to uker før jeg ble satt i gang, hadde veldig mye masrier som hadde liten effekt. Hade 1,5 cm åpning i over en uke,..

Skrevet

Hadde mye slim i en uke før selve proppen kom ut. våknet kl 11.30 av vondter i magen, (hadde vært oppe på morgenen å kjørt eldste i bhg om noen skulle lure :P) så jeg gikk på do, og i papiret lå en "klump" med slim med tynne, tynne blodstriper i. fikk mere vondter i magen mens jeg satt på do. kjørte på sykehuset med en gang omtrent og ut kom jenta 14.02. så kan vel si riene startet samtidig som slimproppen gikk.

åååh.. nå fikk jeg lyst til å føde med en gang.. enda 9 uker igjen.. gleder meg til dagen jeg får vondter igjen eller slimproppen ligger i papiret :)

Skrevet

Det så rett og slett ut som en gigantisk snørrklyse. En propp, rett og slett, med bittelittegrann blodspor i. Den datt ut mens jeg tisset og lagde et skikkelig plask i doen. Egentig var den ganske ekkel! Det hang og slang noen rester mellom beina mine også som jeg spylte vekk i dusjen.

Vannet gikk vel ca 20 min etter proppen, og riene starta 30 min etter det igjen. 2 timer etter riene starta var ungen ute.

Jeg kjenner mange som sier de ikke har sett noe til slimproppen i det hele tatt, så det er jo ikke sikkert du merker den

Skrevet

Takker for svar. Min har kommet litt delt i løpet av uken og avsluttet nå med en skikkelig klyse med litt blodrester.

Sist gikk det en uke fra den kom/gikk til maseriene begynte, som igjen varte nesten en uke før fødselen var over. Fødte to uker før termin da.

Men under en uke Igjen til termin nå så håper det skjer litt kjappere denne gangen. Gikk for et par timer siden. Tror kynnerene er litt kraftigere men ikke hyppigere. Jaja.. Får prøve å holde forventningene nede :)

Skrevet

1 døgn.

Så ut og kjente ut som masse snørr rett og slett. samme farge også. ingen "propp", bare masse slimete snørr på papiret.

Skrevet

Det var en hard geleklump, blank og oransjestripet. Gikk 3 uker før jeg ble satt i gang.

Skrevet

det gikk cirka 4 uker fra slimproppen gikk til fødselen startet. Slimproppen var på størrelse med lillefingertuppen min, svakt rosa. Den kom på papiret da jeg tørket meg etter å ha tisset.

Skrevet

Det var rett og slett slim, "utflod" som kom i lange slimete "strenger" når jeg tørket meg, masse.

Vannet gikk ca et døgn etter slimproppen, og riene kom umiddelbart etter at vannet var gått.

Skrevet

Den så ut som en klump med lysegrønt snørr, og vannet gikk 13 timer senere, uten så mye som en ri. 4,5 time etter vannet gikk var gutten ute :)

Skrevet

Hadde allerede hatt vondt i magen i noen timer når jeg fant en blank slimklump med bittesmå blodspor i toalettskåla, og da gikk det opp for meg at det var fødsel og ikke bare magesmerter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...