Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Ble alenemamma for ca 8 mnd siden, har en jente som fyller 3.. Når det ble slutt ble jeg pepret fra alle kanter at det kom til å bli så slitsomt, trangt økonomisk og trist på det sosiale planet ( Uten muligheter for å være sosial når man vil) Men Nå: - Har jeg startet med sertifikatet ( er i starten av 20 årene og har utsatt det lenge nok.. Har bare tatt 4 timer, men skal ta fler så snart jeg får råd) - Funnet en fyr jeg er blitt glad i, og som liker meg og datteren min : ) ( Vi er ikke definert som kjærester enda, men time will show.. har en godfeeling:) - Økonomisk klarer vi oss GREIT! Sitter igjen med nok penger til mat og klær hver mnd.. - Jeg har startet på en skole med et veldig inkluderende og flott miljø.. Flinke lærere! Er riktig motivert for dette skoleåret. - Har fantastiske venner og familie som stiller opp for meg.. Gullverdt! Å være alenemamma er tungt, tidsklemma hver dag er tungt.. Men INGENTING er bedre i verden når min 2,5 åring kommer løpende mot meg etter endt dag i barnehagen helt i ekstase og roper " MIN mamma" og gir meg en klem.. Synes jeg har et rikt liv, ville bare si det
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Hyggelig å høre at du har det bra og at du får orden på livet ditt slik du ønsker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå