Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 trenger hjelp av dere kreative damer! liker navn i stilen : talak, olai og vemund men har lovet min kjøre å komme med flere navn på lista men står stilt i hode mitt .. :S
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Trykka litt fort: Egil Snorre Are Eirik Olav Harald Magnus Njål Gisle Halldor Håkon
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Vebjørn og Håvard er vakre og sterke navn
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Harald Sigurd Håkon Audun Erik/Eirik Eystein Hauk Trym Ymer Ådne Imre Emre Loke
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #11 Skrevet 24. august 2011 likte veldig godt torgrim og torje, men min svoger er døpt torje så får ikke bruke det navnet selv :-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #12 Skrevet 24. august 2011 eventuelt om dere kan hjelpe meg finne et navn som passer godt sammen med olai?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #13 Skrevet 24. august 2011 Så en dame en gang med en skikkelig rampeunge på toget. Han var helt umulig, det endte med at han slengte nintendoen sin ut av vinduet. Burde synes synd på henne, men jeg tenkte at "hun har jo egentlig bedt om det selv" Han hette Loke.... sjelden sett et barn som har levd så godt opp til navnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #14 Skrevet 24. august 2011 haha, liker faktisk det navnet. men akkuratt på slike fordommer alle din opplevelse gjør at jeg ikke tør bruke det navnet :-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #16 Skrevet 24. august 2011 Frøya, Embla, Siv Odin, Tor, Brage, Loke
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #18 Skrevet 24. august 2011 Jeg synes Loke og Brage er fine navn. Brage skulle gutten min hete, men så ble "han" en jente:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #20 Skrevet 24. august 2011 Tale Emrik Iben Trym Sage Ravn Tage
Himmel og hav Skrevet 24. august 2011 #21 Skrevet 24. august 2011 Børge er knalltøft, og Børge Olai ( Eller Berge Olai ) er slett ikke den verste sammensetningen jeg har vært borti. Det lukter jo granbar, frisk luft og roser i kinna av det. Synes jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #22 Skrevet 24. august 2011 Gaute Aamund Jarand Hallvard Torkell
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #23 Skrevet 24. august 2011 Loke er jo forræderen i Norrøn mytologi, så jeg synes ikke det er så stas å kalle et barn det...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #24 Skrevet 24. august 2011 Snille deg ikke kall sønnen din for Ymer. Det er et surmelksprodkut på dansk. Stav det da hellere Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå