Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 det er 2 gutter sm flørter sykt med meg. hele tiden. og de hinter om 3kant med eg. de er 18 og 19 (de har snart bursdag). jeg er i starten av 20årene. høres litt frristende ut men også lit slitssomt. kanskje best med tanken? men gøy har vi det ja og tenner hvrandre opp alle 3 selvomm de er hetro. ville vel ikke noe spesielt med innlegget, bare få det ut. tør ikke snakke med noen om dette hehe.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Det ville jeg absolutt ha prøvd om jeg var deg, og du ikke er interessert i mer med en av de to, for da kan det kanskje bli litt vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Hehe, ja. de har hvertfal kjempelysst. Og de er kule, sexy, digge, har dritfine kropper og fine muskler og er avslappa, flørtete, ale 3 har kjempegod kjemi ogg tenner meg skikkelig og de er dirkule å henge med. Så har veldig lysst. Bare redd for å bli skuffet. Men kanskje jeg bare "skal go for it" Alle 3 er single
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Bare vit at de neppe holder kjeft om det, og at de godt muligens tar bilder!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 de tar ikke bilder. kjent dem over 1 år og stoler på de vi har mange felles guttevenner og om noen finner ut av det så gjør det faktisk ingenting. og guttegjengen vet om det. min venninnegjeng er ikke sånne som dømmer men vi respekterer hverandre. og de ha gjort slikt selv også eneste grunnen til at jeg ikke tørr å snakke med noen om det enda er at jeg ikke har bestemt meg. hvis jeg går inn for d står jeg seff for hva jeg har gjort, 0 stress.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 Hvis ikke du vil, send dem til meg;)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #10 Skrevet 23. august 2011 haha, neh har egentlig ikke lysst å gi dem vekk xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå