Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 http://papirscrapping.blogspot.com/ Det tror ikke jeg, ja det må da være lov og være litt pesimist:(
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Jeg kikket bare på de aller øverste, men jo: dere damer lager ofte så overstadige dekorasjoner på disse scrap-greiene, at dette kan jeg gjerne tro at er en mann som har utført. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Om en kvinne kan skru bil, så kan vel en mann scrappe?
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Ja, hvorfor ikke? Fins da mange kreative menn.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Mye mulig det er en mann.. dog en meget feminin mann =) de mennene jeg kjenner som liker tegning/maling/scrapping mm. gjør det på en mye mere maskulin måte.. rosa babyvugger er ikke blant det som blir scrappet av menn, kulere motiv enn disse joda, men dette var litt vel feminine tema...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå