Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Her har vi: Revet ost Rømme Oppskåret tomat Oppskåret agurk Maiskorn Rød paprika Tacosaus Isbergsalat Noe mer jeg burde hatt til??
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Vi har Isberg Ost Agurk Tomat Rømme Saus Rå løk Ananas
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Guacamole (er ikke sikker på hvordan det staves) Kjøttdeig ? He he (regner med at du har det da )
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Vi har: Revet ost Rømme Tacosaus Hjemmelaget guacamole og/eller avocado Tomat (helt cherry) Salat Agurk Mais Rødløk Isbergsalat Ananas Paprika Jalapenos Tortillachips Bønnestuing Ris Ikke alltid at vi har alt... :-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 har: tortillas eller tacoskjell kjøttdeig med tacokrydder sånn tacosaus, medium oppskåret tomter oppskåret agurk mais revet ost salat rå oppskået løk
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Jeg vet om noen som bruker å ha BANAN oppi tacon. Det er visst veldig godt med noe søtt sammen med alt det salte / krydderet Jeg skal prøve det en gang!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Kyllingfilet biter eller karbonadedeig med tacokrydder Revet ost Lefser Tortilla chips Oppskåret tomat Oppskåret agurk Mais Rød paprika Isbergsalat Ananas Vannmelon (om vi har) Tomat Tacosaus Rømme Dressing Bønner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå