Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Hvor hadde dere vielsen ? Vi skal ha dommer fra tinghuset, og vil ikke ha det inne på kontoret...Men vi vet ikke helt hvor vi vil ha det hen. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Vel, vi dro til fjellet og giftet oss der Var så utrolig romantisk. Tipset er vel å finne et sted dere begge synes passer perfekt for vielsen deres, kan til og med bli i egen hage eller nede ved en havn Bare fantasien som stopper her vet dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå