Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Det er fint navn. Jeg liker det bedre skrevet Toril - men det er min smak.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Greit om du uttaler det Tor-hild. Om det egentlig er Toril du mener, synes jeg du skal skrive det.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Har en kollega som heter det. Det er da både pent, praktisk og stuerent. Og Torhild og Toril er to helt forskjellige navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå