Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Er det stor aldersforskjell mellom deg og din mann? Med oss er han 14 år eldre enn meg og det passer akkurat for oss Jeg er gjerne den "voksne" i enkelte sammenhenger
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 1 års aldersforskjell, han er eldst. Har aldri vært særlig opphengt i alder, men synes det er greit at han ikke er mange åra eldre, siden men statistisk sett lever kortere..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Mannen er en hel måned eldre enn meg. Aldersforskjellen plager oss ikke i dagliglivet, men jeg merker jo allikevel at han ofte har litt andre referanserammerpå grunn av dette.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Ja, ikke sant det kan bli plagsomt? Hun over, som sliter med en som er hele året eldre...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 under året i forskjell. Vi er begge voksne vi. Jeg ser venninner som har menn som er såpass mye eldre som det du har. Du sier ikke hvor gammel du er, men du vil merke det når han begynner å nærme seg pensjonsalder, men du fremdeles er forholdsvis ung. Det har jeg sett hos noen vennepar med den forskjellen,
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Oj, stakkars dere jenter. Jeg forstår at det kan være plagsomt.... Min er 17 år eldre. Jeg byttet ut en som var seks år yngre med dette voksne prakteksemplaret. Nå oppfører han seg egentlig som om han rett og slett skulle være 17 en gang i blant, så jeg merker ikke stort til aldersforskjellen. Argumentet med at han kommer til å dø før meg har jeg hørt mange ganger. Tja, skal man avstå fra mange deilige år av den grunn? Ikke jeg. dessuten er det ingenting som sier at ikke jeg faller under en buss i morgen, og da er det han som sitter alene igjen. Ikke noe jeg gidder å bekymre meg over.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 Han er 1 år og 10 mnd eldre enn meg Psykisk derimot virker det enkelte ganger som jeg er sammens med en 13-15 åring.. Jeeeeezzz..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #10 Skrevet 23. august 2011 Min mann er 5 år eldre enn meg, så vi er "jevngamle" nå som jeg har rundet 20
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #11 Skrevet 23. august 2011 Jeg HAR en mann som har nådd pensjonsalderen og ER mye yngre. Men jeg merker ikke noe til aldersforskjellen for det. Han oppfører seg stort sett som en trettiåring. Og noen ganger som en langt yngre.... Men det er klart, han er både frisk og veltrenet og tar vare på seg selv. Ingen som klarer å gjette hvor gammel han egentlig er. Hadde nok vært verre hvis han hadde vært av den typen som virkelig eldes, eller hatt plagsomme sykdommer som mange på hans alder. Tror alt slikt er individuellt og at man aldri har garanti for noe som helst. Har vennepar der den ene har fått alvorlig sykdom i ung alder, og det er jammen ikke noen dans på roser det heller. Jeg velger kjærligheten, jeg. Så får den vare så lenge den kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå