Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Nei da får det bare være, jeg betaler da ikke penger for og stemme på et barn, ærlig talt.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Det visste jeg ikke. Hvor har du det ifra?? Ser at mange stemmer....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Regner med at det koster siden det går over sms, men har lett siden opp og ned uten å finne et øre om hvor mye det koster. Regner med at det er 3-5,- pr melding. De må jo finansiere premien de deler ut....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 det koster 7 kr pr stemme... gidder heller ikke stemme. Det var ikke slikt i fjor? Greit pengene går til noe de har valgt og støtte men likevel, men var innom i går å så at det var lite stemmer, men var vel i går de startet med ny stemmerunde på fylkesvinnerene.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 En kan jo også stemme på nett.... Det koster vel ikke det??
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Ser nå at de har fått fram prisen på siden,, det hadde de ikke igår. 2,- pr melding er allikevel mer enn jeg er interessert i å betale
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Går ikke og stemme på nett pga fare for at man da man jukse, kun sms 2 kroner pr.sms.. Jaja der ble det ingen stemmer på noen lano barn gitt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå