Gå til innhold

The pain! The pain! Endelig!!!


Rosa-07 Blå-11

Anbefalte innlegg

Må bare juuuble litt!! =)

 

5 dager over termin og endelig litt skikkelig smerte, ikke bare dumme, slitsomme kynnere!

Håper virkelig det ikke dabber av nå altså! Begynte med murring i ryggen i morges og nå må jeg puste meg gjennom riene. De varer bare i 30-40 sek med ca 5 min mellomrom.

 

Hurra hurra!! Gleder meg til å møte den lille gutten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så spennende, heldi er du!! sitter her å venter, termin i morgen men siden det er nr 4 så hadde vi liksom regnet med å være færdi nå, kjipt, menmen. moro å lese at det faktisk skjer noe med andre, spesielt siden du har passert termin.

håper at det tar seg kraftig opp utover dagen, lykke til :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Ops... nr.4. =)

 

Skal sende deg litt fødestøv om det tar seg opp i løpet av dagen! ;)

Nr. 4 vil sikkert bli født på termin, så da skjer det sikkert noe i natt skal du se! =)

Jenta mi kom til verden 10 dager før termin så jeg var lite innstilt på å gå over det, men igjen så viser det seg at det ikke er vi som bestemmer når nurkene skal ut. hehe.. =) Frykteig kjedelig å vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå din heldiggris;)

æ vil å kjenne the real pain snart!! hehe, 9dager TIL termin,men førstemann kom 3uker før(hasteks),så føler meg laangt på overtid:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil, jeg vil!!! Jeg har og termin i morgen og skulle ønske jeg hadde noe annet enn kynnere og masrier.. Lykke til Venter på nr 2!!! Send masse fødestøv til oss andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Håper dere fikk fødestøvet jeg sendte på tirsdag!! Jeg hadde nemlig masse støv til overs... Gutten vår kom i ekspressfart kl. 14.24.

Skal skrive fødehistorien min senere, måtte bare oppdatere! =)

 

Håper det er flere som snart får møte nurket sitt! =)

 

Hilsen Venter på nr. 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye:))

 

Her skjer det ikke stort så du må sende tonnevis med fødestøv.. det holder ikke med kilosvis...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...