Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


Rafik

Anbefalte innlegg

Må søke råd her. Er 8 uker på vei med nr. 3. Har spottet bittebittelitt i 5 dager og har litt rare svake stikkinger rundt navlen. Kommer jeg til å miste? Vil så gjerne at det skal gå bra. Har fortsatt sure oppstøt, kjempesulten, trett og ømme bryster. Men jeg må nesten si trur jeg for jeg går og kjenner etter hele tiden og blir helt forvirret. Bør jeg oppsøke lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :) Jeg tror ikke du mister..Jeg er like langt på vei som deg og har også spottet en del i det siste. Jeg var på ultralyd i går og alt var fint. Må jo nesten si da at det ikke var pga spottingen jeg var på kontroll :) jeg har et risikosvangerskap.

 

Det er absolutt ikke artig å oppleve spotting, man blir jo helt klart bekymret. Så viss det fortsetter og du tenker mye på det så burde du kanskje ringe legen din.

 

Så håper jeg du blir lettet og alt går bra.

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ringe legen for å ta blodprøve for å sjekke hcg. Jeg har også spottet litt. Har hatt to SA så er nok litt over gjennomsnittet bekymra : ) Jeg har fått svar på to av tre prøver og de er veldig bra : ) Så nå er jeg veldig mye roligere. Skal på UL i morgen for å se også : )

Det er jo ganske vanlig med litt spotting så dette går sikkert veldig bra, men du kan jo ta blodprøve for å bli enda roligere : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...