Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Når vi legger 1-åringen halv 7 våkner han 7 neste morgen. Har prøvd å drøye det litt ut så klokka blir halv 8, for syntest halv 7 var litt tidlig, og da våkner han 6!!! :S Dette har skjedd alle gangene vi har prøvd. Buden han ikke heller ha sove litt lenger på morgen da?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Ikke nødvendigvis noen sammenheng mellom leggetider og stå-opp-tider. Jeg kan legge snuppa så tidlig eller så sent jeg bare vil. Hun sover åkke som til kl.09, noe som er litt problematisk nå som hun har begynt å barnehage og IKKE er klar for å stå opp kl.08
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Det er sjelden sammenheng mellom legge og stå opp tid fra dag til dag. Hvis du skal prøve en leggestrategi må du være konsekvent 1-2 uker, og først da kan du se om det har gitt noen resultater.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Så det har vært helt tilfeldig da kanskje? Men siden vi er på temaet, når legger deres 1-åringer seg? Min begynner å bli trøtt klokka 6. Halv 7 sovner han hvis vi legger han, men kan drøye en time til. Men da våkner han altså klokka 6... Beklager alle skrivefeilene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå