Gå til innhold

Hvor er symptomene?


viervindens

Anbefalte innlegg

Så rar kroppen er.. da jeg ble gravid i juni hadde jeg symptomer fra dag 1 av. Tror ikke det var et symptom jeg ikke hadde! Helt frem til jeg mistet 6+2.

Nå 4+4 leiter jeg etter symptom så jeg tror jeg holder på å bli sprø! Ingenting, nothing, nada! Ikke det at jeg ønsker meg et stormfult svangerskap med alle symptomer som finnest, men er jo litt enklere å forstå at man er gravid og glede seg over det når kroppen sier det er liv der inne! Nå må jeg jo ta tester annenhver dag bare for å bevise for meg selv at, jo du er fremdeles gravid.. Andre som har det slik? Ingen symptomer i det hele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde egentlig ingen symtomer da jeg var 4+4. så tror ikke det er noe å bekymre seg for.. Symtptomene kommer nok, og da skulle du ønske du slapp unna.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten heller ingen symptomer. Er 4+5 i dag. Litt trøtt og sliten på kvelden, og må tisse en gang i løpet av natten, men ellers ingenting... Satser på at de kommer etter hvert! (Selv om det sikkert blir en plage når de først kommer!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene:) Er egentlig glad for at jeg til nå ikke har hatt noen symptomer, men det er ufattelig rart at det kan variere så veldig fra et svangerskap til et annet. Skal iallfall nyte det så lenge det varer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 5 ukerognoe på vei nå. Trodde jeg var kommet en uke lenger, men UL viste bar ei lita ert, så det så ut som jeg var ca 5uker+ på vei. Jeg har ingen symptomer, bortsett fra en hetetokt på jobb som fikk meg inn på tanken om at jeg kunne være gravid (og forsinket mens da). Forrige svangerskap var likedan, ikke dårlig eller noe. Kjenner litt "stikking" i magen da, men kunne likegodt vært uvitende om lille frø. Håper det ikke kommer noe særlig heller, kan være grusomt å være kvalm og dårlig som mange er.

 

Husk at ingen svangerskap er like, så får vi håpe vi slipper kvalmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du var da:) Ja det er vell bedre å håper på et svangerskap uten symptomer, enn med som får alle:)

 

Har venta lenge på denne graviditeten så er vell bare at jeg føler at jeg trenger litt bekreftelse innimellom bare for at det ikke skal være en drøm:)

 

Håper vi holder oss friske og opplagte hele vegen igjennom!

Ha en flotte helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Eg tar alt tilbake! uke 7 og denne uka har ikke vert særlig kjekk å ha med å gjøre!! Noen ganger bør en bare vite å holde tunga..Ja ja, kjenner iallfall at jeg er i live og at noe skjer inne meg da. Det er jo en trøst, men alt annet rundt meg får bare vente til formen tar seg noe opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...