Gå til innhold

Angående blodprøver.


Tess30

Anbefalte innlegg

Var på første legetime igår. Men fikk beskjed om at blodprøvene skal tas etter uke 12? Detta er da noe nye greier.. Sist tok jeg blodprøvene i uke 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så rart at dem sa det!!! jeg tok blodprøvene når jeg var i uke 5. Merkelig, kanskje de begynner med noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de ulike legekontorene har forskjellige rutiner rundt dette. Jeg er 5-6 uker på vei, og på legekontoret mitt sa de at de ikke tok meg inn til første kontroll med blodprøvetakning før jeg hadde passert 12 uke. Så da er det vel bare å vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror gjerne det varierer litt fra lege til lege. Jeg tok mine blodprøver i 6. uke, men det spiller vel egentlig ingen rolle. De tester bare HIV, Rubella og en ting til som jeg ikke husker på stående fot - og det er vel de fleste prøvende relativ klar over at de ikke har.

 

Det går nok såååå bra så!

 

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ju ikke bare blodsykdommer man sjekker for, uten også HCG nivået vilket jeg (som hatt en MA) syns det er greit a sjekke. Jeg fikk time hos legen i uke 9... syns det er litt seint. Skulle ønske jeg kunne ta blodprover litt tidligere:-)

 

lykke til allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...