Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Jeg hadde tenkt å gi den coopdressen en sjanse- men kikka på den i går, og gurimalla, den har da ikke slitestyrke nok til å holde en uke en gang.. Så da; tips anyone?? Gutten er en lang 3 1/2 åring, blir fort varm da han er aktiv, og er ganske flink til å slite klær..Må være en dress som funker for trøndervær som kan være både kaldt og sørpete.. Reflex?? HH? T2H? Finnes forresten Skogstad som vinterdress uten uttagbart for??
lille sprelle Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Vi fikk en polarn og pyret dress i fjor og det er uten tvil den aller beste vi har hatt. Brukte den aktivt hele vinteren og den ser helt ubrukt ut. Den passer heldigvis i år også. (man kan kjøpe ganske stor, for det er strikk i livet)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Det ble extra slitesterk reimatec + i år. Tror de har igjen i deres størrelse på www.jobbogfritid.no
*Lissi* Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Vi fikk tak i kjempe fine reima dresser i januar til vesla på 3 og gutten vår på 5 år. Så i år blir det reima.
Libido- Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Blir Reima tec +. Har ikke brukt annet til sønnen på 5 år. Er så godt fornøyd med dem at jeg ikke bryr meg om å prøve noe annet.
Simply Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Blir troll-dress på begge ungene i år¨(har ikke prøvd de før) + at Lassie og Reima-tec fra i fjor kanskje passer i starten. Har prøvd ganke mange dresser og har egentlig vært fornøyd med de fleste. De jeg ikke har vært fornøyd med er Stormberg (den med gummi på rompa), den var alt for tung og ingen av barna mine har likt den og den fra sportsmann, den var også litt for tung.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Troll Classic med uttagbart for. Eneste dressen vi noen gang har hatt til gutten som nå blir 5. Funker utmerket i trøndervær ;o)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 23. august 2011 #8 Skrevet 23. august 2011 Her ble det Reima i år også!! Veldig fornøyd
allabarna Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 Reimatec etter anbefaling. Synes dressen ser fin ut, ikke brukt den enda!
sillyfilly og Olivia Skrevet 23. august 2011 #10 Skrevet 23. august 2011 Reimatec. Vet ikke hvordan slite evnen er på denne pga jenta var bare et år i fjor og satt bare på akebrett eller i snøen. Var ikke så mye leking. Så vi får se i år. Kjøpte på halv pris i fjor, men tror jeg satser på Troll dress til neste år dersom Reimatec blir fort slitt i år.
TøffiTrynet☠ Skrevet 23. august 2011 #11 Skrevet 23. august 2011 Denne! http://www.ellos.no/dv/20-Overdeler-Overaller/_/N-fh7?Nr=302984 Den er av merket Land & Lake. Kjempegode! Har hatt dresser drefra før, til to meget aktive gutter, og de holder i Trøndersk vintervær. Kan også anbefale Tretorn og Helly Hansen.
Fire småtroll Skrevet 23. august 2011 #12 Skrevet 23. august 2011 Stormberg. Er veldig fornøyd med dressene derfra, kjøper fra nettbutikken på salg. Årets dresser kjøpte jeg i vår og fikk da dresser som har kostet 1300,- for 500,- De er slitesterke, helt vann- og vindtette uten å være klamme. Siden jeg i flere år har kjøpt på salg har jeg ikke prøvd de billigste dressene derfra, men de i 1000 til 1500 kronersklassen (på minst 60% salg) har vært supre. Går i arv fra ene ungen til andre her, og de holder seg godt. Ticket dressene er også fine, men sjelden å få på salg. Synes ærlig talt det er mye å bruke på en dress jeg...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 23. august 2011 #13 Skrevet 23. august 2011 Sportsmann. Vi er iallfall knallfornøyd med den. Barnehagepakken med dress og regntøy koster vel 499. http://www.sportmann.no/product.aspx?productid=951818&theme=barn
Doodlita Skrevet 23. august 2011 #15 Skrevet 23. august 2011 Troll med uttakbart ullfor, hadde den i fjor også og var kjempefornøyd. Kjøpte den litt uti sesongen da snuppa mi (var da ca året) ikke klarte å bevege seg i den andre dressen. Den var kjempegod, og det er lettere å regulere temperaturen når foret kan tas ut - har brukt den hele våren også, og har allerede begynt å bruke ned nå i høst.
jippijegharfødt Skrevet 24. august 2011 #16 Skrevet 24. august 2011 Har kjøpt Troll-dress til sønnen min på 8 mnd. Vet ikke hva jeg skal kjøpe til 3-åringen enda. Har kjøpt en høstdress fra Polarn O Pyret til henne, så det blir vinterdress uten løst for. Har hatt både Reima og Reflex til henne tidligere og har vært fornøyd med begge. Usikker på om jeg skal kjøpe en rimelig dress fra Reflex i "jentefarge" eller om jeg skal kjøpe en dyrere fra Polarn i klassisk marineblå som sønnen min kan arve.
The Bad Gal Skrevet 24. august 2011 #17 Skrevet 24. august 2011 Nå har jeg bare to jenter på 3,5 og 1,5 år, de har ikke brukt å slite så mye på klærne sine. Eldste gikk før i helt nybygget barnehage og der var det aldri no særlig med søle og skitt selv på slapsete vinterdager, så dressene hennes har nok ikke vært utsatt for maksimal påkjenning.(blir nok andre boller nå i ny (gammel) barnehage som byr på mer gjørme enn førstnevnte! Hadde Reima til henne de første par vintrene, nå sist vinter kjøpte jeg Isbjörn of Sweden, og jeg har vært veldig fornøyd med begge deler, men holder en knapp på Isbjörn sin. Det blir ny Isbjörn på henne i vinter, men tenker lillesøster skal få rase rundt i Reimadressene etter søstra, for de er veldig pent brukt, ser helt nye ut. Hadde en Trolldress til minsta sist vinter, den var også super, men da var hun jo så lita at hun var ikke så mye i snøen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå