Gå til innhold

50 dager igjen.....


Gjest johmon

Anbefalte innlegg

og skulle ønske dagene gikk fortere. Nå er mesteparten kjøpt inn og vi gleder oss til å møte lille gutt i magen.

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

60 dager her, og nesten ingenting er på plass....Må beise en vugge, kjøpe klær,sengklær, fikse vogn osv...

Er 50% sykemeldt fom denne uken, så håper å få tid til å fikse litt nå fremover. Tiden har bare flydd ifra meg..Koser meg mest med å kjenne på at lillegutten sparker, er egentlig en fin tid dette...så nærmt men likevel så fjernt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 dager igjen for meg også, er litt lei, samtidig som jeg gruer meg litt til det er over, elsker å være gravid egentlig, men blir jo litt sliten i lengden:P Er ekstremt øm i ribbeinsbuen, er det bare fordi babyen sparker der? Noen andre som har det sånn, og veit hva det kommer av?

 

Har ikke kjøpt inn noe til denne babyen enda faktisk, har omtrent alt vi trenger etter førstemann og tantebarn, men begynner å bli litt stresset med tanke på sånne småting som man trenger til ny baby da, men må bare vente til pengene strekker til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, jeg slår deg! 39 dager i dag :)

Ikke hatt noe særlig tid til å tenke på kommende baby egentlig, har 3 på 7, 4 og 2 år fra før, full jobb med mer. Men fikk kjøpt en sprinkelseng til forrige lørdag (minsten kommer nok til å sove i sin en god stund til), montert den og begynt å vaske opp noen klær i dag.

Formen er god efter omstendighetene, vet av erfaring at det gjerne går fort nedover på slutten, men håper å jobbe fullt frem til permisjonsstart om 2,5 uker. Har en del varierende rygg/bekkenplager og søvnproblemer, men ikke mer enn man kan forvente og betydelig mindre enn sist. Så nå håper jeg bare fødselen blir av det overlevbare slaget (2 dårlige og en god opplevelse fra før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble imponert da jeg leste innlegget ditt! 4 barn fra før og i full jobb! Selv om du har plager så fortsetter du! Synes du fortjener en applaus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

40 dager igjen...det meste er kjøpt mangler bare vogn men det skulle vi få av svigers :) babyrommet er ferdig pusse og klærne er nesten på plass. håper lille gutt kommer før termin, er lei av all kynnere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...