Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Har en mage som er relativt uregelmessig. Har hatt det bra i en lang periode og regnet med at de problemene jeg hadde kom av at jeg slet psykisk etter et samlivsbrudd og at dette ga seg utslag fysisk i form av akutt løs mage. Vet at mange sliter med fordøyelsesplager og tenkte høre her inne. Jeg har og laktoseintoleranse men holder meg unna slike produkter stort sett. Det kommer og går og jeg blir aldri helt klok. Plutselig kjenner jeg en murring nederst i endetarmsregionen og da vet jeg at alt ikke er bra. Er ofte at jeg godt kan vente en time før jeg må på do og da er avføringen løs, men jeg har ingen smerter eller noe. Noen som har kjennskap til slike symptomer?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 I hvilke situasjoner skjer det? Kan være en psykisk faktor. Regner med at du har sjekket deg for all slags matallergier siden du vet at du har laktoseintoleranse. Evt sjekke opp for irritabel tarm etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå