PeppaPig Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Jeg var jo bare sååå inni alt dette her når jeg prøvde å bli gravid med vesla for et par år siden... men kan noen komme med en liten oppfriskning for meg igjen? Med normal syklus på 28 dager så kan jeg forvente å ha El sånn ca 14-16 dager etter første mensdag? Eller er jeg helt på bærtur da?
Cessus Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Nei, det stemmer det ja. Det kan jo variere såklart, men man bør absolutt være seksuelt aktiv mellom 10-18 dager etter første mensdag... for å være på den sikre siden Eller så kan man jo ta i bruk EL-tester, det er jo veldig effektivt. Selv bruker jeg fertilitetsmonitor, og den finner mine 2 mest fruktbare dager
PeppaPig Skrevet 23. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2011 Takk for svar, da var jeg ikke helt på bærtur hvertfall :-) Brukte fertilitetsmonitor sist gang og det funket som bare det. Men tenkte ta det litt mer avslappet denne gang og bare la det skje når det skjer. Hehe tar meg vel en måned før jeg tar frem monitoren igjen :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå