Gå til innhold

Kjøper dere vinterdress akkurat passe......

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller litt stor så den passer neste år også?

var og kikket i dag med venninna mi som har et større barn, og hun mente at det var best å kjøpe dress beregnet på å bruke kun en sesong, fordi den etterhvert ikke var like vanntett osv.

Og hva med årets dresser fra POP er det noen som har investert i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper så den holder en sesong. Gjør ikke noe at dressen er litt for stor, men om den også skal passe til neste år så blir hun å svømme i den og da er det ikke lett for en liten kropp å skulle ta seg frem

Skrevet

Jeg kjøper Troll og kjøper dem store da den kan vokses i. Dessuten er dressen en slik myk dress og vil ikke føles ukomfortabel når den er litt stor. Den er ganske trang rundt hendene og vil ikke sige ned eller måtte brettes opp. Jeg bruker samme dress 4år på rad (på to barn) og den ser like ny ut. Aldri vært fuktig en gang. Superfornøyd og vel verdt pengene. Et stort pluss er at den kan brukes året rundt også.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og ser dessverre noen foreldre kjøpe ALTFOR stor dress til barna sine, spesielt de minste. Ikke lett for de å bevege seg, løpe og utfolde seg selv om strikken rundt hender er aldri så mye trang.

Jeg har selv 3 barn og kjøper dressen stor nok til at den passer hele sesongen, men ikke flere vintre på rad.....

Skrevet

Kjøper vinterdress som skal passe kun for sesongen, altså passe stor. Noe annet ville vært unormalt til små barn for det hadde da betydd at de hadde druknet i dressen hvis den skulle passet flere sesonger.......barn skal kunne utfolde seg etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...