Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 det er så fint.. mannen er helt enig, men hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Bare om dere heter Seng til etternavn.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Er ihvertfall bedre enn Jessica Mariell
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Bare om hun er en lysfontene. Haha, faller snart av stolen hvis dette blir morsommere :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Det blir morsommere. Fant en tekst på nettet: "If you sprinkle when you tinkle, please be neat and wipe the seat!" Betyr "hvis det spruter når du later vannet, vær grei og tørk setet!" Sprinkle betyr også sånt strø som man dypper softisen i. Den var uventet...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 dette er et navn i usa, ikke blandt toppene selfvolgelig, men det er inspirert av sprinkles som noe ekstra, enten det er på cupcakes eller glitter og stas.. min mann er fra usa ja.. dette er et mirakelbarn som for oss komemr til å bli del lille ekstra som vi trodde vi ikke skulle få oppleve.. Sprinkle er vakkert og har mening..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Hyggelig det da... men navnet vil være svært ukjent for nordmenn. Vet om ei jente med amerikansk far som heter Shandall. En versjon av Chantal regner jeg med. Hun må sikkert stave navnet sitt ofte.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #9 Skrevet 22. august 2011 Men i USA lager de jo navn ut av alt.. hihi
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #10 Skrevet 23. august 2011 Vil navnet i det hele tatt bli godkjent av folkeregisteret, eller hvem det nå er som kan "stoppe" navnet? Navnet i seg selv er jo veldig ukjent for nordmenn, jeg kan se for meg at barnet kommer til å stave navnet HELE tiden.. Personlig så tenker jeg på ordet sprinkler, altså vannspreder.. Ikke så veldig heldig for ungen sin del akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå