Gå til innhold

kan vi kalle jenta for sprinkle??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så fint.. mannen er helt enig, men hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare om dere heter Seng til etternavn.

Skrevet

Er ihvertfall bedre enn Jessica Mariell

Skrevet

Bare om hun er en lysfontene. Haha, faller snart av stolen hvis dette blir morsommere :-)

Skrevet

tja... eller Twinkle....??

Skrevet

Det blir morsommere. Fant en tekst på nettet: "If you sprinkle when you tinkle, please be neat and wipe the seat!"

Betyr "hvis det spruter når du later vannet, vær grei og tørk setet!"

Sprinkle betyr også sånt strø som man dypper softisen i. Den var uventet...

Skrevet

dette er et navn i usa, ikke blandt toppene selfvolgelig, men det er inspirert av sprinkles som noe ekstra, enten det er på cupcakes eller glitter og stas.. min mann er fra usa ja..

dette er et mirakelbarn som for oss komemr til å bli del lille ekstra som vi trodde vi ikke skulle få oppleve..

Sprinkle er vakkert og har mening..

Skrevet

Hyggelig det da... men navnet vil være svært ukjent for nordmenn. Vet om ei jente med amerikansk far som heter Shandall. En versjon av Chantal regner jeg med. Hun må sikkert stave navnet sitt ofte.

Skrevet

Men i USA lager de jo navn ut av alt.. hihi

Skrevet

Vil navnet i det hele tatt bli godkjent av folkeregisteret, eller hvem det nå er som kan "stoppe" navnet?

Navnet i seg selv er jo veldig ukjent for nordmenn, jeg kan se for meg at barnet kommer til å stave navnet HELE tiden..

Personlig så tenker jeg på ordet sprinkler, altså vannspreder.. Ikke så veldig heldig for ungen sin del akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...