Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Får man bestemme litt om hvem man vil ha?? Har bare ett barn og det kunne vært greit å avogtil hatt flere i hus, både for podens del, og for å hjelpe noen med avlastning.. Dvs så vil det ideellt sett være en gutt/jente på omtrent samme alder...?? Noen med erfaringer tips..?? Det er bare på "tenkestadiet" ennå...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Skaffe et helgebarn?? Ehh... Kanskje ikke rette innstillingen for å bli avlastningshjem? Om poden din trenger venner så ta ham med ut i parken eller kjøp en hund.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Ja, du kan si noe om hva du ønsker, og det må jo tas hensyn til. Ingen er tjent med at et barn er på helgebesøk et sted det ikke er ønsket (pga feil alder/kjønn) e.l. Det er ganske vanlig å ha preferanser når det gjelder besøksbarn... Ta kontakt med barneverntjenesten i kommunen din du :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Er vel det samme om jeg kaller det "helgebarn"..(for det vil det jo være i praksis), eller avlastningshjem?? Poden har venner, det er ikke det... Og hvorfor bikkje??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå