Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Har begynt sånn smått og gått ned 1,5 kilo på 10 dager, men nå vil jeg fortsette å gå ned, mere! Noen tips? jeg går MYE!!! Har litt magefett jeg vil ha bort etter graviditet....that's it egentlig:)veier 64..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Kutte ned på sukkerinntaket og mosjon duger bra:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 okei:) får fortsette da....synes bare vekta stopper litt opp nå, selv om jeg gjør som vanlig...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Rockering er genialt på magen, forresten;) hilsen meg over her.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 er det?lang tid tar det før man merker forskjell?:)synes den havner lengre ned mot hoftene hehe:P
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Ulikt hvor fort det går, men hvis du er flink og gjør det jevnlig, merker du det kanskje etter noen uker. Du må ha en som veier litt, og starte forsiktig med bare et par min til å begynne med. Du blir litt mørbanka, gul og blå. Men det er gøy,da:) Du får inn teknikken og klarer å holde den på magen etterhvert:) Lykke til:)
3 nøtter til Askepott Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Du blir ikke bare litt mørbanka, prøvde den max 1 min en gang og hadde ett belte av blåmerker rundt magen. Ville ikke anbefalt rockering hvertfall!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå