Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 er det ut eller?Har et sort kort skinn skjørt(kjøpt for 2 år siden snart) med kort vest til som skal være åpen med en kul topp under...er det teit eller?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 For å være ærlig så høres det helt fælt ut. Faktisk litt horete.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 hehehe skjønte den kom;) Gjøre det enda horete med høye støvletter til! Skal si at jeg er i begynnelsen av 20 årene og slank, samboer synes det er kjempe hot, men nå er det 2 år siden jeg var ute da...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Skinnskjørt og vest?? Sikkert kult hvis du bor i Værdal'n...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 dropper vesten da...:)vet det høres teit ut...må vell se om jeg finner bilde...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 vet om mange som har skinnskjørt..man trenger ikke se horete ut fordet, samme om det er laget av skinn eller annet. Sort skjørt er sort skjørt. Spørs hvordan vesten er, kanskje droppet om den var veldig ekstrem....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Takk! Kan jo ha sort skinnskjørt med en hvit bluse "stappet" nedi...litt office look...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå