Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Vil bare starte med og si at jeg så absolutt ikke slanker meg! Men er i første trimester enda og sliter sånn med og få i meg mat. Har smakt en av disse sjokoladene til nutrilett og husker den som veldig god og mettende. Er det skikkelig fy-fy om jeg spiser en i ny og ne, bare for å endelig føle meg litt mett, eller går det greit så lenge det ikke er fast på grunn av slanking?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Det er vel bedre enn ingenting, kan jeg tenke meg!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Spurte jordmor om det samme i dag, sliter med ekstrem kvalme og mye oppkast, prøvde en slik karamell bar på fredag, og den holdt, men så har jeg hørt noe om vitaminene i de barene. Jordmor fortalte: De skal ikke erstatte måltider, og man skal ikke spise for mange, men vi kan fint spise 1-2 pr dag, før mente de det var for mye vitaminer ol, men det var tatt ut av at man spiste kun nutrilett måltider. Hun sa at det var bedre at vi spiste dette som mellommåltid, enn godis/potetgull ol, og det var en bedre utgave av sjokolade om man var mye sugen på det. Men man skal ikke overdrive inntaket, og de satte maksen av en grunn. Gjorde godt å få den beskjeden, så jeg spiste en bar like etter kontroll, og har sluppet unna kvalmen store deler av dagen, skal teste å spise en til frokost i morgen også, og se om den stangerer kvalmen
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Ja så lenge du ikke slanker deg er det ingen ting i veien for det. Det er ikke noe farlig i de barene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå