Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Er den verdt å se, eller er den bare uhyggelig?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Lenge siden, men jeg husker godt at den var ganske fæl...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Den er definitivt verdt å se! Fryktelig vond, men den tar opp et så ufattelig viktig tema at den burde vært allmennkunnskap. Jeg husker at jeg ble helt nummen i hele kroppen etter at jeg hadde sett den filmen - først noen dager etterpå begynte jeg virkelig å skjønne hva jeg hadde sett. På den tiden så jeg gjerne en film eller to hver dag (jobbet som filmanmelder og var generelt inne i en svært filmglad periode), men etter at jeg hadde sett RFAD gikk det noen dager før jeg klarte å sette på en ny film gitt ...
hildis :) Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Den er veldig uhyggelig, ble nesten syk av å se den men synes den var litt tøff og
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Så den filmen for sikkert 10 år siden, og angrer ennå :-(
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Den er absolutt verdt å se. Fascinerende, sær, bisarr, tragisk, ubehagelig... Du må selvfølgelig ha sansen for noe litt utenom det vanlige.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Husker jeg så den filmen når den gikk på kino, og reaksjonen fra publikum på vei ut var en utrolig stillhet. Man fant på mange måter ingen ord å sette på det vi akkurat hadde sett. Bra film, helt klart.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #9 Skrevet 22. august 2011 Sier som andre her. Requeim for a dream er en uhyggelig, men bra film. Den tar opp et viktig tema, og er tankevekkende. Jeg synes den absolutt er verdt og se, anbefaler den gjerne. Men hvis du er en sart sjel, ville jeg tenkt meg om en gang til. For den er som sagt uhyggelig. Du får jo mulighetene til og se og nesten oppleve verdenen til rusavhengige. Denne filmen skal jeg snurre for datteren min hvis hun prøver narkotika en gang..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #10 Skrevet 22. august 2011 Det er film du aldri glemmer. Den er fæl, men en veldig bra film.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #11 Skrevet 22. august 2011 Det er en fantastisk film som du aldri kommer til å angre på at du har sett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå