Gå til innhold

Noen her som har forsøkt modningsakupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er idag 37+1 og var til akupunktur for bekkenløsning (noe som faktisk fungerte fin-fint! Jippi!!!)

I tillegg satte hun noen nåler for modning siden jeg først var der liksom. Etter denne timen synes jeg frøkna i magen har vært mye roligere enn vanlig.....jeg har også gått med sammentrekninger hvert 5 til 15 min. Altså ikke regelmessige, men oftere enn jeg liker. Noen er ikke så vonde, andre er veldig vonde.

Lurer på om dette er vanlig etter en akupunkturtime, har aldri forsøkt det før.....? Fikk noen nåler for at jeg skulle sove godt til natten også, men om disse kynnerene fortsetter kan jeg se langt etter den søvnen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne litt jeg. Det fortsatte frem til klokka 2 inatt, var på det "verste" regelmessig med 5 min mellom. Har heldigvis gitt seg idag, men er usikker på om jeg skal ta den neste timen, syntes det hele ble litt skremmende i natt.....jeg er som dere kanskje skjønner ikke helt klar:)

Skrevet

Hei! Jeg er 33+1 i dag og håper noe kan svare på dette. Jeg har også vurdert dette. Har ikke så veldig lyst til å gå over..

Skrevet

Jeg har hatt fire modningskupunktur timer til nå. Jeg hadde tre i forrige uke og en i går. Jeg har termin på fredag og skal bli satt igang da pga stor baby. Jeg har også mye sammentrekninger etter disse timene, spesielt etter i går. Men jeg har også blitt strippet, så er litt vanskelig å si at om det er strippingen eller akupunkturen. Men jordmor sier til meg at disse timene kan gir sammentrekninger, og det er visst bare bra. Da jobber livmoren og man blir mer moden.

Etter min første akupunkturtime (uke 39) hadde jeg 0-1 cm åpning, etter min fjerde time hadde jeg 3 cm. Så det er tydelig at det hjelper sier jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...