Gå til innhold

hva skal dere gjøre nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere ferdige med dagens gjøremål eller har dere mere før dere kan sette dere ned?:)

Jeg må tømme oppvaskmaskinen, en maskin med klær, koke sutter og vaske noen panner...bah

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en kleshaug på badet, men sparer den til i morgen :)

Har ryddet opp leker, ryddet etter middag, selskap og kveldsmat. Så nå er det sløvings på sofaen resten av kvelden :)

Skrevet

Har bare sløvet siden middag så nå er det klasvask som skal brettes og kjøkken som skal ryddes. Kanskje vaske den fordømte stekovnen også så vi slipper å røyklegge huset neste gang vi bruker den...

Skrevet

Har vært lat i dag, så skal ta igjen nå:)

Minste er nettop lagt, de eldste skal i dusjen nå. Jeg skal rydde skaper og skuffer på kjøkkenet (fikk ånden over meg!), smøre matpakker klare til i morgen og stryke klær før jeg legger på nytt sengetøy på sengen vår.

Stryke gjør jeg i stuen foran tv, så blir nok ikke mere sofasliting på meg i kveld:)

Skal opp tidlig i morgen hele gjengen så skal prøve å legge meg i grei tid!

Skrevet

Har bare en knøttliten pause her, har allerede klippet plenen, badet barn, lagt barn, ryddet og vasket kjøkkenet. Nå gjenstår å vaske badet, brette tøy, legge opp en bukse, sy ferdig et par gardiner.

Skrevet

Jeg skulle vasket opp, ryddet litt, lest noen kapitler, farget håret og gått med søpla.

Hva jeg skal gjøre? Sløve og se på tv :-)

Skrevet

Jeg skal få ny "tråd" på en fiskestang(skoletur i morgen), og lage til det. Da må jeg ha hjelp av skolebarnet mitt ;)

Ellers er jeg klar for kvelden, ja :)

Skrevet

Nå skal jeg fortsette å se på "gøy på landet", deretter skal jeg sløve..... Har ryddet av middagsbordet og smurt matpakker til i mrg, det er alt.

Skrevet

Nei, nåer jeg dypt nede i sofaen, og her blir jeg til det er natta!! ;-)

Har feiret 4årsdag i går og idag, så vi har fått kjørt oss nok nå. Huset er rundvasket for anledningen, og vi var kjapp med å rydde når de siste gikk ikveld. Så her er det beina på bordet, kake og chips på fatet og fjernkontrollen godt bevart ved min side;-) *Herlig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...