Sognerosa Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Hva gjore/gjør mannen deres hjemme i sin permisjonstid? (oppvask, klesvask, rydding, middag?)
*Lissi* Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Middag var en selvfølge. Ellers gjorde han en god del annet husarbeid. Ikke alltid han rakk alt, men det gjør ikke jeg heller alltid:-) Jeg tok ofte litt smårydding når jeg kom hjem.
abella Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Vi fordelte permisjonen 50/50, så han var hjemme ca et halvt år. Den som var hjemme tok mesteparten av husarbeidet, men det kom jo an på hvordan dagen med poden hadde vært. Det er jo også veldig viktig å komme seg ut når man har permisjon. Dvs huset var stort sett ryddig og mesteparten av klesvasken ble tatt av den som var hjemme. Handlig og mesteparten av middagslagingen pleier mannen min å ta uansett hvem som har permisjon.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Han hadde ca 40% av permisjonstiden, flink å lage middag og handler vel omtrent halvparten. Iblant vasket han gulv. Støvsuger endel da. Mulig han rydder, men med to småttiser er det rimelig nyttesløst og bortkasta på dagtid. Men all klesvask, støvtørk og ellers mesteparten av husarbeidet gjør vel jeg. Enten jeg er i jobb eller permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå