Gå til innhold

Edge duo i bmw 320?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen edge duo i bmw 320? Får dere plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hører innleggene sammen? hvis du har en stasjonsvogn ser jeg ikke noe problem med å få vognen inn i bilen.

Skrevet

kjenner du til bmw 3 serien 18:50? De har veldig små bagasjerom. t.o.m stasjonsvognene har det.

Har målt nå. Og tror kanskje det skal gå akkurat.. Håper håper :) Men må nok ta av hjulene.

Skrevet

Akkurat det lurer jeg på også..... Det er så utrolig små bagasjerom på de bilene og ønsker virkelig en edge duo.

Har noen erfaring???

Skrevet

Hei! Ja jeg har erfaring:) Har selv denne vognen, og vi hadde bmw 320 (2001 modell) stasjonsvogn frem til i våres. Da hadde vi klart oss med den i et halvt år... Og når man har vogna inni bagasjen, ja da er det fult! Vi fikk plass til noen handleposer i tillegg, men ikke mer. Vi har hund i også da, så når vi skal på tur må vi ha hunden i bur. Når vi hadde bmw'en satte vi den bare i baksetet i bur, men det var bare trassig... Vi solgte bilen fordi vi syns den ble for liten uansett:)

Vet ikke om jeg vil anbefale denne vognen til 320, for vogna er gedigen!

Men så er det da noe som heter at man klarer det man vil:)

Skrevet

Takk for svar :)

Får håpe vi bytter ut bilen snart da ;)

Skrevet

Kan få kjøpe min 525 td hvis du trenger mer plass! :)

Skrevet

Vi fikk da lett plass til tvillingvogn når vi hadde en 318 som bil nr. 2. Var ikke plass til noen hund ved siden av, menvar fremdeles plass til noen handleposer e.l. i høyden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...