Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 vi skulle på tur i dag, jeg, babyen og barnet på 4 år. da vi går til bussen blir jeg nesten påkjørt og bilen stopper 2 cm unna meg. mannen i bil skriker og kjefter ( vi gikk over på gangfelt) hadde det kjempe koselig på tur. så når vi står å venter på bussen på veien hjem er det en utenlands gutt som vi ikke kjenner som begynte å rote i stelleveska mi og dra i barnet mitt på 4 år som blir redd og prøver å få han gutten av seg og da dyttet barnet mitt.... moren til denne gutten begynner å skrike til meg (på sitt eget språk) og er tydelig forbannet på meg. så når vi kommer oss på bussen rekker jeg ikke feste vognen eller betale eller noe før bussen begynner å kjøre... fort!!! min vogn og en annen vogn bikket nesten enda vi holder dem. folk detter i buss og hele turen var helt vill! det er 30sone der bussen kjørte men det kjørte mye fortere og veldig fort i svinger... da vi endelig kom av bussen og går hjem.... kommer det en faen å sykler rett inn i vognen der baby sov... gikk bra med baby, men personen bare kastet seg på sykkelen og sykler videre uten å spørre hvordan det går med babyen.... ble tydelig merke forran på vognen også.... nå er vi hjemme igjen, å jeg bare gråter. helt sjokkert over hvor hensynsløse folk er!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 glemte forresten å skrive at når vi gikk av bussen sto det opp noen metall rør av bakken va 5-7cm høye som man nesten ikke så.... som sønnen min trynet i, skrubba begge nær og hender..... hi
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Nei, så fælt!!! Forferdelig dag du har hatt
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 uff, for en drittdag.... Utrolig mye uflax på èn dag! Tror jeg hadde holdt meg inne resten av dagen ; ) Håper du fin kveld da! Selv om du har opplevd mye negativt, så får du tenke at dere er heldige som ikke har skadet dere alvorlig : )
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Ja, jeg er også ofte sjokkert over mangelen på høflighet, respekt og medmenneskelighet i vårt samfunn Det gjør meg trist, rett og slett. Litt folkeskikk hadde vårt land bare hatt godt av!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Oj, det må jeg si. Høres nesten ut som en oppfølger til Mr Bean. Max uflaks.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Huff, dere har virkelig hatt dagen Gå og legg deg, i morgen er en ny dag. Måtte du våkne opp til en flott dag i morgen
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #9 Skrevet 22. august 2011 Tror disse frekke fantene skal være glad det var deg de møtte påi dag og ikke meg, for da hadde de jammen angret!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #10 Skrevet 22. august 2011 Gråt du! Noen dager er det det eneste som virker fornuftig. Når du får tenkt deg om, blir du nok glad for at det tross alt gikk bra, men akkurat nå hjelper det bare å gråte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå